KONTAKT


 Aromma.pl  Ewelina Białas

  E-mail: ewelina@aromma.pl

  Mobile: 796042922

  Facebook: /swiecearomma

  Instagram: /aromma.pl/

  Linkedin: Profil

  YouTube: Profil

  Allegro: Profil

 

 

 

Zwroty i reklamacje

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową sprzedaży są objęte Produkty nowe.
  1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu Produktu bez wad.
  1. W przypadku wystąpienia wady fizycznej zakupionego u Sprzedawcy Produktu kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie drogą tradycyjną na adres kontaktowy Sprzedawcy określony w 2 Regulaminu lub drogą elektroniczną na adres email Sprzedawcy określony w § 2 Regulaminu
  1. W przypadku stwierdzenia wady reklamowanego towaru Kupujący ma prawo:

– żądać wymiany Produktu na Produkt wolny od wad,

- żądać usunięcia wady,

– złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,

– złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  1. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni ustosunkuje się do złożonej reklamacji, a jeśli nie zrobi tego w wyznaczonym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  2. Produkt odsyłany w ramach reklamacji należy przesłać na adres Sprzedawcy określony w § 2 niniejszego Regulaminu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl