Zwroty i reklamacje
1. Jako konsumentowi przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
2. Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: ewelina@aromma.pl lub pisemnie drogą tradycyjną na adres kontaktowy Sprzedawcy: os. Powstań Narodowych 40/1, 61-216 Poznań, numer telefonu 796042922.
3. Zwracaną rzecz należy zwrócić na adres: Aromma.pl Ewelina Białas os. Powstań Narodowych 40/1 61-216 Poznań, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś/odstąpiłeś od umowy.
4. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
5. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
6. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.Umową sprzedaży są objęte Produkty nowe.
9. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu Produktu bez wad.
10. W przypadku wystąpienia wady fizycznej zakupionego u Sprzedawcy Produktu kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
11. Reklamację należy zgłosić pisemnie drogą tradycyjną na adres kontaktowy Sprzedawcy: os. Powstań Narodowych 40/1, 61-216 Poznań lub drogą elektroniczną na adres email Sprzedawcy: ewelina@aromma.pl
12. W przypadku stwierdzenia wady reklamowanego towaru Kupujący ma prawo:
– żądać wymiany Produktu na Produkt wolny od wad,
- żądać usunięcia wady,
– złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
– złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
13. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni ustosunkuje się do złożonej reklamacji, a jeśli nie zrobi tego w wyznaczonym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
14. Produkt odsyłany w ramach reklamacji należy przesłać na adres Sprzedawcy: os. Powstań Narodowych 40/1, 61-216 Poznań.